עיצוב וחיטוב הגוף
עיצוב וחיטוב הגוף בטח לא פעם הרהרתם לעצמכם. מדוע אנחנו טורחים כל כך הרבה על ריצות למכון הכושר? מדוע אנחנו מגבילים עצמנו במאכלים מסוימים או אוכלים בכוח מאכלים אחרים? מדוע אנחנו מתאמצים כל כך בהרמת משקולות, ריצות, קפיצות והמון המון מחשבה?
התשובה פשוטה- אנחנו שואפים להגיע לגוף המושלם.
אז ראשית כל נבהיר נושא מסוים. אין קריטריונים לגוף מושלם והכל זה בעיני המתבונן הרי.
כל אחד צריך להתאים את המושלם שלו למבנה הגוף שלו וליכולות הגופניות- הפיזיות והנפשיות שלו.

כדי להשיג גוף חטוב ומעוצב אנחנו צריכים להשקיע מחשבה לא פחות מאשר מאמץ פיזי.

יש 2 דברים עיקריים בהם עלינו להתמקד:
1.יש להוריד את אחוזי השומן בגוף –פשוט לשרוף – הדרך הטובה ביותר להורדת אחוזי השומן היא ע"י אימוני אירובי המשפרים את סיבולת לב וריאה שלנו. אימונים המתבצעים על אופני כושר, קרוסטריינר, סטפר, ריצה והליכה מהירה, שיעורי אירובי מחול, ספינינג וקיקבוקסינג. כמובן שיש לשלב תפריט דיאטה מבוקר יחד עם האימונים. עם הורדת שכבות השומן שלנו אנו חושפים יותר את השרירים ואז מגיעים לשלב השני בחיטוב הגוף.

2.חיזוק ועיצוב השריר= עבודה טובה עם חזרות על קבוצות השריר בהם החלטנו להתמקד. מומלץ לעבוד בכל אימון על קבוצת שריר אחרת ולא להזניח אף איזור בגוף.

זכרו כי לא משנה כמה נעבוד על השריר וכמה מוצק וחזק הוא יהיה, כל עוד אנחנו נהייה עטופים בשכבות שומן, אף אחד לא יבחין בשרירים והגוף לא יראה חטוב.

מרכיב חשוב בעיצוב וחיטוב הגוף הוא- פעילות אנאירובית- משמע פעילות ללא צריכה גבוהה של חמצן, פעילות שאינה מלווה או מונעת ע"י חמצן.
בפעילות אנאירובית אנחנו לא שורפים שומן אלא בעיקר עובדים על השריר- פיתוח ועיצוב של השריר.
כל עבודה על השרירים בעצם מקדמת אותנו צעד נוסף לעבר גוף חטוב וטוב.
כיצד מתבצעת פעילות אנאירובית? עבודה אינטנסיבית על מכשירים בחדר הכושר והרמת משקולות על פי היכולת.

נדגיש שוב שיש לשלב יחד עם האימונים גם תזונה נכונה המכילה כמה שפחות שומנים.
עדיף לכם להוריד מעט מכמות הפחמימות הרגילה שאתם צורכים ולצרוך יותר חלבונים ופחמימות מורכבות.
רצוי לאכול יותר מאכלים העשירים בסיבים תזונתיים ומעלי מעט סוכר ( לחם שחור, ירקות).
מומלץ לשתות כוס של קפה שחור לפני האימון על מנת להגביר את קצב שריפת השומנים.

יש לבצע את האימונים בין 3 ל-4 פעמים בשבוע ולהעלות ביכולות בהדרגה ולא לקפוץ החל מהאימון הראשון לדרגת אימון מתקדמת.
ככל שנבצע את האימונים בצורה מסודרת יותר וממוקדת יותר נוכל להגיע לתוצאות בזמן קצר יותר.
מומלץ לעבוד בכל אימון על קבוצת שריר שונה על מנת לתת לאיזור זמן מנוחה בין אימון לאימון.
* שם:    
* טלפון: 
* נושא:  
* הודעה:
      * חובה